tirsdag, juni 19, 2007

Sommeraktivitet?

I fjor vår leste jeg et innlegg på en blogg. det var det listet opp forskjellige vinter og sommeraktiviteter. Nå skal jeg prøve meg på en lignende liste:

Vinter:
Ski
Ake
Innekos
Blogging
kakaodrikking

Sommer:
Bade
Sol
Is
Sommerjobb
Varme sommerkvelder.

La dere merke til en forskjell? Jepp, blogging stod på viteraktviteter. Tar dere hintet? Kanskje man ikke rekker å oppdatere bloggen så mye om sommeren?

Men jeg skal gjøre det beste jeg kan, og hvis det skjer noe som jeg vil skrive om, så vil jeg selvfølgelig det!

Det jeg egentlig vil si med dette innlegget er vel at jeg kan ikke love at jeg oppdaterer bloggen min hver dag i sommer (som om jeg pleier det ellers), men at det er bare å følge med, for dere vet aldri hva som skjer, så "stay tuned".

Så må jeg også få ønske alle en riktig god sommer! Kos dere maks og spis en hel mengde is!
Soling en sommeraktivitet? jepp!

9 kommentarer:

Janki sa...

bra, men du må legge til ålesund - tur til sommer aktivitet=)

Anonym sa...

Hei
Ferietur til Sunnmøre og Paris er ingen sommeraktivitet, eller???

Cathrine sa...

Seff er det sommeraktivitet! Men nå snakket jeg litt generellt! men seff er ålesund-tur og paris-tur noe av det jeg gleder meg messt til i sommer!

palmakristin sa...

ej skakje på ul :S so de blir lenge til ej ser dej.. for når du søve i telt i haugesund ligge ej å schlæfern på stranda i venezia :P men ej kan sende kort da! ;)

Anonym sa...

drit fint bilde!:P

Cathrine sa...

what PK? Mongo! Venetzia.. d er mongo! Jeg KREVER kort!

Bilde er vakkert:D

Camilla sa...

kos da:)

Anonym sa...

øy... du skipper skjærgårds for paris, så ikke klag på at ho skipper ul for venezia:p

Anonym sa...

Hei Cathrine! Du får ha en fantastisk sommer! Kos dej i Ålesund å Paris da!! :D