onsdag, september 19, 2007

En tidlig onsdags morgen!

Det hele begynte en søndags morgen! En idé så dagens lys. Det hele ble bare utsatt og utsatt, men i natt ble ideen iverksatt!

Vekkerklokka ringte kl 04.45. Hva? Hvorfor ringer vekkerklokka nå? Etter litt fomling kommer jeg meg ut av senga, et smil streifer over ansiktet mitt når jeg forstår hva som skal skje. Jeg slenger på meg en genser og kommer meg ut på gangen! Der treffer jeg flere trøtte fjes! Vi slenger en sovepose (?) under armen, så tussler vi avgåre!

Når vi kommer opp på skura treffer vi enda flere trøtte fjes. Etter en del venting på dregegutta (!) så skal det begynne! Vi trer på oss soveposene og hopper/prøver å gå bort på roalden. Vi er mellom 15 og 20 russ, inne i soveposer, som legger oss i en gang på roalden og begynner å banke på dørene! Etter masse banking åpner en dør seg. Vi begynner å lage masse rare lyder mens vi makker oss inn på rommet! Noen hopper opp i sengene, noen kryper rundt, og noen ligger bare å vrir seg! Jentene som nå er blitt vekt opp fra sin dype skjønnhets søvn ler litt irritert!

Etter et par minutter bestemmer vi oss for å gå videre! Vi gjentar det samme på mange andre rom, med noe forskjellig hell! Men jeg tror nok roaldenjentene er blitt mer glad i oss etter dette!
Borte på skura er det guttene sin tur! Vi begynner å hamre på dørene til de stakkars grunnkursguttene, denne gangen uten sovepose! Når de etter en stund viser sine trøtte ansikt i dørene blir vi fyllt av glede! Vi ønsker de god morgen med den blideste stemmen vi kan. Vi spør om å få komme på besøk og før de rekker å svare baner vi oss vei inn på rommet! Der finner vi oss godt tilrette og bare snakker med lyse, kjempeblide stemmer! Kjempekjekt!

Jeg må si jeg synes det har vert en flott natt! Selv om jeg nå har vært våken i snart 4 timer selv om klokka bare er halv 9! Livet trenger noen slike netter iblant!

Når jeg kom til mattetimen i dag fant jeg ut at jeg ikke kunne ha hvert for våken i dag tidlig like vel! For når jeg skulle ta opp penalet mitt fant jeg ikke noe annet enn hårskummet mitt! HAHA! Trodde jeg skulle dø av latter!

8 kommentarer:

Anonym sa...

høres bra ut

marie sa...

hehehe... genialt bra!!! =D

bynte å le da jeg hørte om dette på frokosten i dag tidlig.

palmakristin sa...

skjedde me ropetegna da? ej e trøtt no asso! men me må gjere nåke lignande igjen snart =)

Anonym sa...

det var så sinnsykt konge det der asså!! døgna nesten i går jeg:) gleder meg til å komme tilbake igjen i morgen. langhelg + lite folk på borga= gull for livet!!

Anonym sa...

Hoeres ut som om dere har det toppers. Det er bra at russen kommer ut av skapet....
Klem fra mams og paps i Zakynthos

Ruth Iren sa...

Hehe, ja va løye d der:P bortsett fra å venta på dei evigt-treige guttane :P

Anonym sa...

*legger igjen et spor*
;)
Gull! Slike ting må dere gjøre mer av! Det er faktisk kjempe gøy! + at dere har en unskyldning til at dere gjør som dere gjør:)

Janki sa...

Cool. skreiv du me hårkumme?