tirsdag, mars 11, 2008

Garnesskonsert

På lørdag fant jeg og Rebekka ut at vi skulle dra på Garness og responskonsert i Ålesund.

Først var vi å feira bursdag og spiste kake hos Rebekkas veninne Ragnhild som hadde bursdag! Det var veldig koselig:D Så drog vi avsted alle sammen på konsert!


Først sang respons. Jeg har aldri hørt respons synge før, så det var litt morsome, for jeg har hørt veldig mye om dem, så det var morro.

Så kom det jeg hadde dratt til Ålesund for. Garness. For de som tenker. "What? Hvem er Garness" så kan jeg opplyse om at hvis du fulgte med på kristen barnemusikk for 10-15 år siden, så var det disse jentene som var "2 på 9 slipper lovsangen fri", og hvis du har fulgt med på bloggen min, så var det bilde av disse jentene rundt påske i fjor, som 9 åringer vel og merke.

Så ja, jeg har på en måte vært fan hele livet!


Og jentene skuffet ikke. De synger så rent og så fint at det er helt nydelig å høre på:D Så er de så blide å jordnære at det er fantastisk. Jeg nøyt hele konserten!
Etterpå skulle vi sitte på med Lars, som er lydmann i respons, tilbake til Vestborg. Han måtte jo rigge litt ned å sån, så mens vi stod å ventetvar jeg og Rebekka SÅ gira på å gå å prate med Garness, så tilslutt tok vi mot til oss, følte oss ganske fjortis der vi gikk mot dem og sa "øhhh, vi er så store fan da! ehh.. konserten var skikkelig bra lissom! Kan vi få ta et bilde?" og det fikk vi selvfølgelig:D Desverre hadde vi badre mobil med oss, men du kan da likevel se hvem det er på bilde:D

Jeg hadde en flott kveld:D Og gleder meg til Garness cden kommer ut i mai!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Digg :o)

Rebekka sa...

Wohoo! Fy FEITE kor flinke dei va... dei song seriøst reint... so reint so man kan få d til i ei STOOR kirke med god akkustikk!

Ej stoorkoste mej!.. d va so reint at ej fekk frysninga ned t lisjetåa! :P

Anonym sa...

Lucky you! De er jo dødsflinke!