søndag, april 06, 2008

*skryting*

I dag kommer et lite skryteinnlegg fra min side! Denne uken har jeg klart det utrolige! Som kjent er jo facebook blitt en farsott over det ganske land, og jeg er nok en av de som er blitt bitt skikkelig av basillen. Jeg er glad det ikke finnes en teller som teller hvor mange timer man har vært inne på facebook, for det hadde nok vært skremmende mange!

Men ja, tilbake til det utrolige jeg har klart da! Jeg, Cathrine Rogstad som til vanlig bruker 100 timer daglig på facebook klarte å la være å gå inn på facebook i..... Hold dere fast... 5 dager, og jeg savnet det ikke en gang! Mellom tirsdag og søndag var jeg ikke inne på facebook i det hele tatt, og jeg må si jeg er stolt av meg selv:D

Så må jeg med det samme si at det bare er 4 dager til Jan Kristian kommer tilbake:D Joho! I gleeeer mæ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Facebook er er farlig fiende, den tar mye tid, som man kunne ha brukt på noe fornuftig, f.eks. lekser. Og så har jo søsteren også fått seg facebook... Hvordan skal dette ende?
Jeg skjønner godt at du gleder deg til torsdagen :) Klem

palmakristin sa...

imponerande asso, ej e stolt!
nice bilde da :P