lørdag, desember 13, 2008

Oppsummering

Jeg har lenge hatt et par bilder jeg skulle poste her på bloggen, men grunnet treigt internett hjemme, og mye å gjøre på jobb har det aldri blitt. Så nå som jeg er hjemme tar jeg meg tid til en liten oppsummering.

Jeg var på juleavsluttning på kvinneforeningen. Jeg skulle ha med et fat med smørbrød. Her er mitt resultat. Det så ikke ut som smørbrødene til alle de andre damene, men men...



Til dette bilde har jeg bare en ting å si "bæstevænna"!!




Jeg ble vekket av Lucia på lørdag! Verdens skjønneste Luciatog!

Så var vi en gjeng som var på harrytur til Sverge. I Sverge feirer de Luciadagen litt mer enn gca vi gjør i Norge. Her er et Luciatog som gikk på kjøpesenteret i Töcksfors!

Fornøyde og ferdig harryhandlet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hyggelig å kunne få overraske deg med luciafeiring. Gid

Anonym sa...

Lucky you! Kan du gjøre så jeg også kan bli venn med ho?:D

Ruth Iren sa...

=) Kjekt i Sverige =)

Lillian sa...

GØY!
Men du kan kanskje ikke kalle to plasser hjemme på en gang, for da blir vi som leser litt forvirra..

Ååå.. bestevenner <3 bff ;) hehe..
God jul!