onsdag, januar 28, 2009

Roma

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra sammen med min kjære Jan Kristian! Som de gode turistene vi var var vi ofte å observere som dette:. Vi var å så på mange flotte turristatraksjoner. Et av høydepunktene må nok være toppen av Peterkirken der vi hadde flott utsikt over hele Roma. Ellers gikk mye av tiden med på å ta bilde av oss selv forran statuer og andre flotte bygninger. Et av våre favorittsteder ble trevifontenen. For et sted! Av mat var vi ikke veldig heldige. Vi presterte blant annet å spise is for 18 euro på en gang. Og Jan Kristian ente som dette når han skulle bestille pizza med peperoni!

Men det absolutte høydepunktet på turen var siste kvelden da Jan Kristian falt på kne forran trevifontenen og vi fikk ringer på figrene=)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hva annet kan jeg si en gratulerer (a small step for mankind, but a giant step for (wo)man). Du slo mamma med litt over et år. Ellers så det ut til at dere hadde en fin tur, selv om jeg tror Jan Kristian ble lurt på den pepperoni-pizzaen.

Kjøde sa...

Grattis cattis!

Anonym sa...

Alle hjerter gleder seg. Gratulerer :o)

Hanne sa...

Åå blir så glad av å lese detta her, Cathrine... Gratulerer sååå mye til dere begge! Et virkelig flott par er dere.

JC sa...

ÅÅÅÅ, så utrolig koselig Cathrine! Romlemantisk og greier :) Nå ble jeg veldig glad på deres vegne! GRATULERER!!!

Anonym sa...

Grattis frøken:) Koselig:)
Ses vi snart el??? Onsdag 21.40 :P

Gunhild sa...

så sinnsykt koselig altså!:) GRATULERE SÅ MY t dokk begge:D dokk e søte!!:)

Kathrine Løsnesløkken sa...

Hurra hurra!!