torsdag, oktober 22, 2009

En nær Linn Skåber opplevelse!

I dag var jeg og min kjære Jan Kristian på innspilling av Nytt på Nytt på NRK. Selve sendingen var helt grei, men etterpå skjedde det fantastiske! Her er det som skjedde:
Cathrine hadde, før sendingen, kjøpt Linn Skåbers serie "fra hjerte til hjerte" i suvernirbutikken til NRK, og håpte veldig gjerne Linn Skåber ville signere denne!
Etter sending forsvinner Linn med en gang å Cathrine bli stående igjen ganske molefunken og betuttet! Hun ser Jon Almås og tenker at et bilde med han vil kanskje lette litt på humøret og hun får med han på bilde. Mens de står der å poser sammen spør Jon "Har du vært i Suvernirbutikken du?" Cathrine svarer som sant er, at hun har kjøpt Linn Skåber film som hun hadde lyst til at skulle bli signert, men Linn bare forsvant! "Dette fikser jeg" sa Jon og tok med seg filmen å løp. Cathrine og Jan Kristian blir stående igjen nesten alene i det store studioet, og etter et par minutter er Jon tilbake SAMMEN med Linn! Det ble både signering av DVD, samtale om hennes neste prosjekt (som gikk som følger "ja, jeg kommer jo med en ny serie til våren" "jeg vet, jeg gleder meg skikkelig!") og bildetaking og Cathrine var svært så fornøyd der hun gikk smilende ut av NRKs studio!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Cathrine :)

. sa...

poeng!poeng!poeng!
Jon Almås ser ut som en voksfigur!

Mum sa...

For en fantastisk opplevelse! Heldiggris!

Kathrine Løsnesløkken sa...

Så kult! Jeg traff ingen av kjendisene, men Trond Viggo Torgersen var gaaanske nærme meg ;-). Jeg har forresten også lyst til å se knerten. Var den bra?

Gamlefar sa...

Så var den årlige fotograferingen sammen med Linn Skåber unnagjort

Henriette sa...

Ooo kult da:-)

Mari Standal sa...

åå, gøy då!! Grattis :D

palmakristin sa...

herlig herlig :)

Jenny sa...

Halloo!! Jeg har glemt å lese bloggen din! Jeg har jo gått glipp av MASSE! SÅ kult! Me like:)