tirsdag, januar 26, 2010

Kjære mamma

Jeg vet du har prøvd så godt du kan med husmorsopplæring. Du har lært meg å bake mange kaker, lage karbonader, gjærbakst, knekkebrød osv. Du har prøvd å lære meg å bli en så god husmor som du bare kan, men jeg må dessverre fortelle deg at på et punkt har du sviktet. Du har aldri lært meg å lage snurreboller med kanel i svingene! Dette førte da altså til at jeg laget mange bitte små snurreboller i dag, i stede for noen ordentlige! Men de ble gode da, så opplæringen du hadde med gjærbakst gikk bra =)

5 kommentarer:

palmakristin sa...

men dei va jo so nydelige! tipptopptommelopp sei no berre ej ;)

Anonym sa...

Skillingsboller SKAL være små med litt søt tynn skorpe på!!! Sånn var det min mor lagde dem - og sånn skal de være. De svære myke usmakelige fyllputene du får i butikken er ikke noe å hige etter.

Anonym sa...

De så gode ut! Jeg tar gjerne tre...takk! :)

Mum sa...

Kjære Cathrine.
Jeg synes de ser kjempefine ut! Dette klarte du helt flott uten min opplæring. Du er god!

Gamlefar sa...

Du kan jo prøve å bake hjemme i helga også, så kan jeg avgjøre om det er dine eller mamma sine som er best