søndag, april 08, 2007

TAKK!

Jeg vil takke Han
Nå kan jeg være trygg
Korset ble lagt på hans rygg.
Straffen som jeg skulle ha
Bar Jesus til Golgata

Jeg vil takke Han for livet,
For den gleden Han meg gav
Jeg vil takke Han som lever,
Takke for den tomme grav (x2)
Jeg vil takke for den tomme grav

Aldri kan jeg forstå
Veien som Han måtte gå
Han gikk i døden for meg,
Til himmelen Han åpnet vei

Jeg vil takke Han for livet,
For den gleden Han meg gav
Jeg vil takke Han som lever,
Takke for den tomme grav (x2)
Jeg vil takke for den tomme grav

Jess, folkens. Vi har så sinnsykt mye å takke for. Digger denne sangen (måtte bare stjele den fra deg PK:S) Men tenk over teksten folkens! Jesus gikk i døden for deg! Dette er virkelig noe å takke for.

Jeg må bare takke "2 på 9" jentene for en super kasset også! Savner den skikkelig, for kasseten min er helt slitt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Cathrine!

Ej digga den songen!!
Du he fullstendi rett altså, i dag e d en gledens dag! Takk for påminnelsen;)

Gla i dej!

Klem frå Rebekka

JC sa...

hei! husker du den junior'n sangen på nynorsk som slutta med "sigra har han gjort"? Jeg prøver desperat å komme på teksten på den.. :)

Lina sa...

ååå! ej elska den sangen! Ej va faktisk heilt hekta på "to på ni" når ej va liten! hadde sånn musikkvideo av dei og alt! Men det e jo ikkje det værste å vær hekta på det;) Tekstane deira e jo berre kjempe fine! Det e så masse meining i dei! Traff dei faktisk på et sommerstevne engong. Og då fortalte ej kor hekta ej hadde vært, dei berre lo og skjønte ikkje at noken kunne syns at dei va så spesielle.. hehe, dei va skikkelig artig å prate med!

Anonym sa...

ja, 2på9 var konge:) lånte ofte den filmen av martine.. det var tider det!!!

Anonym sa...

jepp. Gud e god:)
Amen

Janki

Brynhild Marita sa...

ej me digga 2på9!! Men kassetten vår funka faktisk enda:)