torsdag, april 26, 2007

Sommerfugler i magen!

Jeg må bare poste et innlegg for jeg stikker til O`store utland. På søndag bærer det avsted til egypt med hele min fagre klasse, og jeg må si jeg gleder meg! Det skal bli så sinnsykt deilig å få slappe av med en liten ferie! Dessuten har jeg aldri vært i "Sydenland", så dette blir bra. I dag så drar jeg og noen til hjem til meg og skal partye der nede til vi stikker til Egypt på søndag! Jeg gleder meg så sinnsykt! Mangen min er full av masse sommerfugler!
(Sorry for at jeg tok ideen din ruthi, men den var så sinnsykt bra, så måtte bare gjøre det!)

5 kommentarer:

Ruth Iren sa...

Hehe, d går bra d vettu Cathrine ;) Dåkke må kosa dåkke sjå deg!! sko ha våre me eg og, men nå blei d ikje sånn :(

Anonym sa...

sjekk forrige bloggkommentar... god tur!

Cathrine sa...

Ruthi: Takk for det..:D
Karoline: Takk for det..:D

;P

Anonym sa...

God tur ønskes deg og hele klassa di. Håper dere får en flott tur. En liten hilsen fra hotell Pyramide (det kunne ha vært Egypt :)) i Praha. Klem mams

Anonym sa...

Nå venter vi spent på oppdatering fra Egypt.... :)