tirsdag, august 14, 2007

Min sommer!

Noen av mine mange lesere har i den senere tiden mast på at jeg må oppdatere bloggen min, og det skal jeg nå gjøre. Siden sist har det skjedd masse gøy..

Jeg har tilbringt en del ting i min nydelige gule uniform, men det er vel ikke verdt mer plass enn et lite bilde, for det er jo så nydelig!
Så har jeg vært på besøk hos Jan Kristian. Der det var mange høydepunkt! Nevneverdig er Vassanguttane konser, fjelltur og grillparty. + masse bowling. Har hørt at bilder kan si mer enn tusen ord, så tror bare jeg slenger inn et par bilder her og jeg:P
Vassanguttane konserten her ja..

Grillings..

Fjelltur..
Bowlingbilder har jo dere sett forrgje innlegg, så dreit i det!

Senere denne sommeren har jeg vært på UL og i Paris. Dette her var helt fantastisk begge deler, men jeg har desverre ikke noen bilder, skal komme tilbake med et nytt innlegg om Paris når jeg får bilder fra PAris, det var virkelig en artig tur! Så må jeg sammtidig anbefale alle sammen å dra på UL i kongeparken neste år.. UL var skikkelig konge i år!

Som dere skjønner har jeg hatt en ganske bra sommer.. Litt lite Jan Kristian, og litt mye gul uniform, men ellers har det vært konge! Nå ser jeg fram til å begynne med et nytt år på Vestborg, og i år som russ.

Så hører dere nok fra meg om ikke alt for lenge mine kjære blogglesere:P

11 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var på tide. For en gammel mann som meg, som ikke er på trynebok er det ikke så lett å følge med på alt du gjør, så derfor var det bra at du oppdaterte bloggen din. Du glemte forresten å nevne all den fantastiske kjøreopplæringen du har hatt med faren din.

Lillian sa...

Så bra du oppdaterte Cathrine! Det må du fortsette om. Ej må ha LITT kontroll på live ditt sjølv om ej skal til Bolivia.. Sant? :)Virka som om du he hatt en bra sommer, trass i lite Jan Kristian å mykje gul uniform. Gleder meg til å høre om Paris! :)

Anonym sa...

Har du glemt at jeg har forsøkt å drive med husmoropplæring i sommer??? Eller kanskje var dette helt bortkastet...

Camilla sa...

hørest ut som en kosli ferie:)

palmakristin sa...

hehe.. bra du kosa dej! va bra du oppdaterte no asso, ej kjeda mej her skjønna du :P men men, borga i morga! ojoj, de rimte! gler mej til å bli dobok-poet igjen =)

Janki sa...

Kjempegraier. Jepp, litt lite Jan Kristian:P va det tusenfryd bilde fra i år?

Anonym sa...

da er jeg tilbake på borga igjen:D men det er litt ensomt uten dere så det er på tide dere kommer snart! digger t-skjorta du har på deg på jobben, sinnsykt fin!:)

marie sa...

ååå, jobber du tusenfryd??
det gjør bestevenninna mi også=D
Miriam Thorsen, hvis du har møtt på hu...?

koslige bilder forresten=)

Cathrine sa...

Jankristian: Bilde var fra i fjor eller forfjor tror jeg.:P

Marie: HVem avdeling jobber miriam på a? Tusenfryd er konge det:P

Ida Mari sa...

Ønska dej nok et fantastisk år på Vestborg- å ei givande russetid! :)I mårgo reise ej t GUS!

Janki sa...

Jepp, va det ej trodde.. Synd du ¨å litt liten ut:P