onsdag, oktober 10, 2007

Rebus



i

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med lappen i boks da, Cathrine ;)

Cathrine sa...

Takk for at du avslører det da Eyvind:P Neida.. takktakk eyvind, du er flink som klarte den:P

palmakristin sa...

ej tenkte på is ej :P diplom i boks lissom (=diplomis) badabing! sånn går de når man e gotterompe!

Anonym sa...

Jeg er litt seint ute, men jeg skjønte faktisk også rebussen. Jeg må dog tilføye at jeg også visste at lappen var i boks når jeg så rebussen. Det gjorde det vel ikke vanskeligere. Uansett gratulerer og husk vær snill mot bilene.

palmakristin sa...

no forventa ej forresten en go del me råning (å lisa børud) framover :)å oppdateringa mi kjeme snart, men de te tid å få ting inn på youtube visstnok :S

JC sa...

Gratulerer med lappen! Du får youtube en skrytevideo av deg på tur :)

Karina sa...

GRATULERER, CATHRINE! Kjør forsiktig:) (tror ikke noe annet;))