onsdag, oktober 24, 2007

En litt forsinket 18 års feiring!

I August ble jeg 18 år. Dette var etter skolen hadde begynt på igjen, så noen av venninnene mine hjemme fant i høstferien ut at kanskje Cathrine ville ha et lite "bursdagsselskap"? og det ville ho jo. Eller ho hadde ikke så mye valg da. For jeg bare fikk en mld der det stod noe sån som "Nå er du blitt 18 og vi kommer og henter deg på lørdag kl 19". Resten av historien kan vi ta i bilder! Enjoy!


Ready to partey!




I bilen ble det serert muffins med lys, og mosell!


Etter hvert fikk jeg bind for øynene og jeg er ikke helt sikker på alt jeg gjorde selv om jeg bare gjorde det jeg fikk beskjed om!


Neida.. Vi skal jo spise på Egon!


En koselig halvberuset dame med lilla jakke og masse glitter i håret tok et bilde til oss, så her er vi med alle sammen:D


Litt pauseunderholdning mens vi venter på maten!

Takk jenter! Jeg hadde en fantastisk kveld:D

7 kommentarer:

palmakristin sa...

nååh, de såg dødskoseli ut! håpe du ha en fortreffeli dag :)

Anonym sa...

hehehe.. var utrolig koselig!! hadde det moooro jeg i alle fall! Men du tok ikke med da du "strippa" på parkering forbudt skiltet da.. hahahaha.. =)

Cathrine sa...

hehe Tone Mari! Skulle gjerne tatt med de bildene, men de ble jo desverre så mørke at det var jo så vannskelig å se.
Og til dere andre: Jeg strippet ikke! Jeg bare poset!

Anonym sa...

for "pose" er så mye bedre:) Jeg hadde også en kjempekoselig kveld!

Anonym sa...

Gode venner er mer verdt enn en sekk med gull...

Inger sa...

Gratulerer med overstått, Cathrine!
Godt å ha venner som kan finne på litt moro!
Håper du har det bra på Vestborg, også, sjølv om Jan Kristian er langt vekke. Følgjer med han også.
Helsing frå Japan

Camilla sa...

nåååw!
ka kosli da!:D