onsdag, desember 12, 2007

Liste

På blogger er det jo veldig in med lister. Og av alle tider må vel desember være måneden over alle måneder når det gjelder lister. Da skal alt oppsumeres og planlegges. Så nå tenkte jeg at jeg skulle varme opp med å skrive en helt vilkårlig liste med ord, før jeg kommer med de virkelige listene når det nærmer seg jul og nyttår. Mangler jeg noen ord på listen min er det bare å si fra.

Mandariner
Tentamen
Julesanger
Amalies jul
Lastebil
Julegaver
Rot
Strikke
Shopping
Stress
Nisse
Fliseklemmer
RussekortBare 4 mnd igjen:D

6 kommentarer:

palmakristin sa...

frykteli go liste asso! men julebrus, wo bist das???

Anonym sa...

"Det blir ingen jul uten Jesus"

Anonym sa...

Det var mum som la inn forrige kommentar.

Lillian sa...

Du glemmer: Snø, ski, julekalender, gode venner, kakao, blogg og dansesko?

Hehe.. Nå er det ikke lenge igjen til jul! Gleder meg! Nå har jeg rydda å moppa romme mitt!! (siden jeg likevel skal vaske det til jul snart, orket jeg ikke vaske, skjønner?)
Juleklem frå Lilliz

Anonym sa...

Hørtes ut som en bra liste det, men jeg bare lurte litt på hva lastebil og fliseklemmer står for...

Anonym sa...

Lastebil har helt klart en forbindelse til transport av julemat og gaver. Jeg antar at fliseklemmer er noe man har i håret, så det kan jo kanskje ha noe å gjøre med juleball. Ellers var jeg fryktelig usikker på hva du mente med lista bortsett fra å være in.