søndag, desember 02, 2007

Dagen før 1. desember.

Tenkte jeg måtte poste noen bilder fra fredagen som da altså var dagen før den lille dagen (ja, for den store dagen er jo julaften, men den lille dagen (etter lillejulaften da selvfølgelig) er jo 1. desember) På fredag julepyntet jeg og elisabeth i kiosken! Jeg synes det var litt trist at det bare var kiosken som skulle julepyntes, så jeg julepyntet noen mennekser også jeg.
Martine og Olga Johanne som juletre.

Arne og jeg har fått på oss julestasen!


Martine, Haakon Arne og Arve Rein Nes Sleveland som levende juledekorasjoner!



Og tilslutt, hva gjør man vel når man har en helt tom fryser? Jo, men setter seg oppi den!

9 kommentarer:

Ruth Iren sa...

Haha! Kånge bilder :D Kjekt me adventstiå!! Åsså blei d veldi fint i kiosken, bra cathrine :)

palmakristin sa...

synst martine å resten kledde julepynten :P bra frysarbruk btw..

Anonym sa...

D ser ut til at dokke he kosa dokke! :) Vakje d kaldt ned i frysaren?? :O :P

Cathrine sa...

Det var litt kaldt egentlig. Jeg satt der først sikkert 10 min alene når lokket var lokket. Det var ganske kaldt, men man overlevde jo:P

Anonym sa...

Hehe, en ny idrett. Det er ikke lenger tørketrommelklatring, men frysersitting. Bra bruk av tida det. Det så veldig koselig ut der, kan nesten ikke huske at vi har brukt å pynte kiosken så mye før.

Anonym sa...

kan ikke huske at den har blitt pynta så fint før nei:) var en koslig fredagskveld detmå jeg si!

Anonym sa...

Ka blir d neste,catta??? bakarovnen?? hehe...:-P du e ei artige tjelle (kjelle?? veit ikkje korleis d skrivst:-P) du:-P:-P

Ingebjørg sa...

Er du gal!!! Du må no kje ligge i ei fryseboks med lokket på. Kar skal ditte ende?? Det kan ende med katastrofe!!!

Anonym sa...

Hei

Nå venter jeg spent på neste oppdatering