fredag, oktober 03, 2008

En stor dag!


Dette er en stor dag for lille Cathrine (altså meg) For nå skriver jeg nemelig innlegg ne 100 på bloggen,
Alle vil feire dette store øyeblikket sammen med meg! Bare se hvor mange som stilte opp for å hylle dette store øyeblikket! Bare å stille dere bak i køen og gratulere=) (for dere som ikke er så skilla, så er faktisk dette bilde redigert. Kanskje vanskelig å se, selv for et trent øye, men det er fakta. Jeg bare klippet meg selv ut fra et bilde, og limte meg inn på en fotballstadion, så det skulle se ut som at det var mange som hyllet meg-.)

6 kommentarer:

palmakristin sa...

du kunne jo tatt OL-bilde frå London da =p hehe.. men gratulerer so masse!

Anonym sa...

Du store mi tid. Gratulerer.

Lillian sa...

Jeg gratulerer deg! Du er god! Keep up the goooood work! Det blir bra med flere innlegg! :)

Anonym sa...

Gratulerer med en fortsatt levende blogg. Når det gjelder bildet er det helt umulig å se at det er redigert (hahaha)

Anonym sa...

Haha:D Gratulerer Cathrine;)

Karina sa...

Gratulerer!!! Du e et stykke i forveien enda... (:
Tøffft bilde... :)