torsdag, juni 11, 2009

"Den store radiokampen"


På jobben i år har jeg hørt mye på radio, og der har det gått mye i radio Norge. Jeg har nå også skaffet meg en radio hjemme, og denne står innstilt på P3. Jeg har lenge tenkt at p3 er en fjortiskanal, så derfor har det gått mest i radio Norge. Så nå kan jeg alle Bruce Springsteen og Queen sangene på rams. Jeg kan kjenne igjen korte sangklipp aka "De hemmelige sangene" og jeg kan til en hver tid fortelle deg hvilke veier som er stengt, eller at det er rushtrafikk inn mot de største byene på morran og ettermiddagen. Interessant, tenker du kanskje, men det er det ikke. Men derimot hørte jeg på p3 i går, og i løpet av den halvtimen jeg hørte på fikk jeg vite litt mer om EU-valget i Sverge, og munnvannet Vademecum, og ikke en eneste Bruce Springsteen eller Queen sang. Jeg følte meg mer opplyst etter en halvtime med p3 enn med 1 uke med Radio Norge. At p3 er en fjortiskanal mener jeg ikke lenger. Jeg tror jeg har fått meg en ny yndlingskanal.

5 kommentarer:

Mum sa...

Hva er galt med P1?

palmakristin sa...

p3 e gøy :) men Queen e heller ikkje til å forakte ;)

Gamlefar sa...

Ja, hva er galt med Queen, bortsett fra legningen til Freddie Mercury, men han er jo tillegg dø

Poteta frå møre sa...

Jammen radio e nå faktisk veldig opplysande da:-D å mykje bra mjusikk;-) så du anbefala p3 du då altså..hehe..ka dei sa om vademecume da??:-P

Cathrine sa...

Potata fra møre? Som i Karethe? Satser på det, morro =) Nå har jeg hørt litt mer på p3 enn den ene halvtimen, så jeg har funnet ut at de sender ekstremt mye dårlig der og, så jeg er rett og slett litt forvirret! =)