lørdag, juni 13, 2009

Rollebryllup

I går ble den arrangert rollebryllup i regi av Ungdomslaget i Spydeberg. Det var et svært vellykket arrangement som var godt planlagt, og det kunne merkes. Der var både selebre kjendiser og familie av brudeparet. Av gjester kan nevnes Ari Behn som var forelsket i bruden, Obama som ble utsatt for et terrorangrep, Tyra Banks med "the Tyra Banks show" hvor Hanna Montana og Tone Damli Åberge var gjester, Thomas og Harald var toastmastere og Aleksander Rybakk spilte faritale for oss. Selv var jeg Super Nanny og skulle passe på brudepikene.
Brudeparet
Meg og brudepikene jeg skulle passe på.

Jentene mine =)

5 kommentarer:

Mum sa...

Så flott at ungdommen planlegger gøye arrangement!

Janki sa...

Det så gøy ut!

Lillian sa...

Hærlig!

Hanne sa...

Artig å plutselig se sin egen søster bli gift! Og jeg var ikke en gang bedt.... ;) Det virka utrolig artig det der! Mye kule, gjennomførte roller og bra arrangement!

Hanne sa...

Må bare slenge på at din rolle som Super Nanny var utrolig tøft!! Bra kostyme!