torsdag, februar 01, 2007

Like bra opp ned?

Her på Vestborg skjedde det noe merkelig en dag. (egentlig ganske lenge siden, men jaja) Vestborg pleier liksom ikke å være de som adopterer de nye skikkene med en gang. Man pleier liksom å henge litt etter her på Vestborg, men noe har skjedd. Plutselig hadde de kjøpt inn den ketchupen der ettiketten er opp ned og det er stor kork. Altså en opp-ned-ketchup. "Kult", tenkte jeg... men er det noen som har prøvd den? Da vet dere hvertfall at det ikke er kult. Pga at det er beregnet at ketchupen skal stå på hodet, så er det sån plastiskk ting utenpå. Så for å få ut noe, må du klemme hardt. Hvis du klemmer hardt, så kommer det jo plutselig masse. Jeg blir like sur hver gang.

Hva er poenge med opp-ned-flasker? Jeg tenkte at det kanskje var billigere, men neida.. De har nesten dobbelt så høy kilopris. Jeg blir helt oppgitt jeg. Jeg prøvde å ta det opp i elevrådet også, men der brydde de seg ikke. Jeg kan faktisk ikke se noe flott med de nye opp-ned-flaskene. Jeg sier bare til Idun. TREKK DE TILBAKE FRA MARKEDET!
Sån skal ketchupen se ut!

13 kommentarer:

palmakristin sa...

fantastisk cathrine, endeli e de nåken som teke opp dei viktige sakene her i verda! greit nok, ketchupen duge til å lage ei dynge me ketchup, men tenk å spise pølse i brød me ei dynge ketchup da! æææsj...
opp-ned ketchup e teit!

Anonym sa...

Bra Cathrine. Man skal være kritisk forbruker, og forbruker makten er stor.

Janki sa...

hehe..du skulle ikkje fortalt historia om han som syns det va rimlig tåplig at nokken tok
opp d i elevrådet:P jerra:P

Cathrine sa...

Jada.. Jeg kan gjøre det nå.For jeg og Jan kristian og noen til satt og snakket om elevrådet, så sa jan kristian "det er noen som er så mongo at de tok opp ketchupflaskene i elevrådet. Det er jo bare dødsteit" Så begynte vi andre å le, for det var jo meg!! Hoho.. Kjempemorsomt!!

Anonym sa...

ja, det skjønner jeg godt.. er jo bare teit å ta opp det:p hadde sikkert sagt det samme selv. hehe! jaja.. lite å finne på på vestborg eller cathrine?:P men regner med du tenkte at vestborg kunne spare penger på å kjøpe de gamle flaskene:p

Anonym sa...

veldi bra tema cathrine, ej fikk mej endeli t å lese ferdi bloggen din:D ej e litt treig.. ej må berre sei at d va fleire so syns d va skikkeli teit når ej tok d opp i elevrådet.. sånn per olav å knut å christian å sånn!

Anonym sa...

Hei Cathrine!
Må bare si at jeg er innom denne siden jevnlig, men nå har den kommet over sin glansperiode, mistet litt futten. Hva skjer? Jeg savner noen nye oppdateringer. Noe om din hverdag som vi som ikke ser deg så ofte kan lese og kose oss med. Som gjør at vi kan føle oss som en del av din hverdag. ;) hehe...
kan du gjøre noe med den saken eller?

Anonym sa...

Det synes vi også

Anonym sa...

Endelig ble Vestborg sine sider oppdatert :) :) :)

Anonym sa...

Kjempegøy å lese bloggen din. Men hvor er henvisning til ei side om Kuer??? Den mangla lissom.... Fetteren din syns også det var sørgelig lite om fotball der....

Anonym sa...

GRATULERER!!!! Idag er det 19 dager siden du oppdaterte bloggen din! Tenk imorra blir det kanskje 20... :)

JC sa...

oppdatering...??! vi venter i spenning!

Cathrine sa...

Jada.. Oppdateringen kommer snart.. Må bare finne på noe vettugt å skrive om!