torsdag, januar 25, 2007

Er det jul?

Ja, av og til så lurer jeg litt. Er det jul nå? Men da har jeg funnet noe genialt. Hver gang jeg lurer på om det er jul, så gå jeg inn på denne siden: www.isitchristmas.org. Det er helt genialt. Nå nå trenger du ikke lure lenger. Gå inn på siden, og du vil få svar. Men du må huske at dette ikke er en norsk side, og i USA, der denne siden mest sannsynlig er laget, så feirer de jul 25. desember. Så du kan trekke fra en dag på tidsregningen for å komme til den norske julen.

Men det samme jeg snakker om fine sider, vil jeg også anbefale folk å gå inn på www.sau.no eller www.ulv.no eller www.elg.no eller www.koffert.no Flotte sider alle sammen.... Bedre kan det ikke bli...

8 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..fantastiskt bra..
du e så genial du;)

#Janki#

Anonym sa...

Det er imponerende hvor mange nyttige web-sider som finnes. Hva skulle vi gjort uten internett??

palmakristin sa...

ååååå, kor ej elska dissa sidene der! superdupert =)

Brynhild Marita sa...

haha.. dritbra!

Anonym sa...

Det er godt at du får hjelp til å holde orden på datoene, så de ikke går helt i surr...

Anonym sa...

Forresten. Nå tror jeg elevene på Vestborg får ta over Vestborg sine hjemmesider. De blir aldri oppdatert. Hvor har det blitt av ukens elev? Jeg bare spør...

Anonym sa...

Så flott! Jeg satt akkurat å lurte på om det var jul og så fant jeg ut at det er jo 10 måneder og 24 dager til.. :)

JC sa...

hehe, hvordan i alle dager har du klart å finne denne nettsiden? du finner nå på mye rart hehe ;)