mandag, november 12, 2007

Telttur


På rommet til Mariann står det noe rart. Der står et lite, rosa, kamuflasjeleketelt. I går kveld var jeg og mariann i kjempehumør, så vi sprang rundt til vi til slutt ble sittende inne i telte hennes, da fikk jeg en glimrende idè. La oss overnatte inne i teltet. Etter en del overtalelse fikk jeg overtalt henne, så vi bar inn alt vi trengte. Så la vi oss. Ingen var så særlig trøtte, men siden vi er så redd tilsyn, så var vi helt stillle og lukket øynene helt til vi sovnet.

Jeg kan egentlig bare snakke for meg selv, men jeg har sovet helt greit i natt. Det var litt hardt siden det ikke var plass til madrasser der inne. Så synes jeg det var litt uggent å ikke kunne strekke ut bena, så jeg har våknet en del for å finne en passende stilling, men ellers var det flott!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så gøy! Jeg misunner dere! Kan jeg få være med neste gang...???

Anonym sa...

De gærne har det godt....:)

Ruth Iren sa...

Tøfft!! Forresten, har fonne ud av den der spørretingen vettu, kom å stem ;)

palmakristin sa...

hehe.. dokke va råsøte der dokke satt inne i telte :)

Camilla sa...

såg kosli ut:)

Unknown sa...

Hahhahahahhaha

Rebekka sa...

Gyldne tider :P Dokke va so herlige! .. nåke dokke forsovidt e fortsatt ;)