tirsdag, november 13, 2007

Er dette endetiden?

I dag har jeg gjort en sær oppdagelse. Det har skjedd noe som jeg ikke klarer å forklare. Jeg føler jeg har sett noe lignende før, men det er hvertfall VELDIG lenge siden. La meg prøve å forklare!

I dag ser ikke himmelen ut som den pleier. Himmelen er ikke grå/hvit, men blå. Ikke nok med det. Det kommer heller ikke vann ned fra den, men det er noe gult på den, og hvis man står lenge nok å se på det gule blir man faktisk litt varm. Akkuratt som det er en kjempestor varmeovn! Hvis det er noen som kan gi meg svar på hva som skjer, så takker jeg for det:D

Jeg har selv noen forslag:
- Endetiden, Jesu gjennkommst
- Noen har malt himmelen og satt opp en stor paraply
- Jordkloden er blitt flyttet til et annet sted i universet

Legger ved noen bilder som faktisk er tatt her på stranda i dag, hvis det er til noe hjelp med å løse mysteriet!

5 kommentarer:

palmakristin sa...

ej helde nok en knapp på at den e malt, me en paraply over.. eller so he nåken lagt en blå kuppel over Stranda! (petter smart gjorde de i donald en gang, men ej huska ikkje korsen de endte, du fe spør lars martin...) men de va vertfall hyggeli me blå himmel =)

Anonym sa...

Hadde du spurt Henriette, så hadde ho nok foreslått Nordlys....

Anonym sa...

Jeg tror vi bare konstanterer at det er et meterologisk/astonomisk fenomen som desverre inntreffer svært sjelden på de kantene av landet hvor du oppholder deg for tiden. Men det er jo veldig pent da. Nå venter vi forresten spent på en oppdatering

Hanne sa...

Jeg har erfaringer fra et lignende fenomen her i Trondheim.
Vi tok opp teamet i klassen, og kom fram til at den lysende tingen måtte være en gjennomsiktig romferge full av ildfluer. Hva den blå bakgrunnen var skal vi diskutere i neste time.

Lillian sa...

Jeg tror vi er i endetiden! :P
Nytt innlegg snart? Du vet, vinteren inneholder sitat Cathrine
"Vinter:
Ski
Ake
Innekos
Blogging
kakaodrikking"