torsdag, november 06, 2008

Dagens telefonsamtale

Jeg sitter på sentralbordet. Telefonen ringer, som den ofte gjør på et sentralbord. Samtalen som følger foregår slik:

Meg: Velkommen til normisjon.
Mannen i andre enden: Hei jeg heter *noe jeg ikke husker, men uansett ikke vil poste*, så nydelig stemme du har da.
Meg: *fniser*
Mannen i andre enden: Kunne jeg få snakke med den som har ansvar for telefoni hos dere?
Meg: Han sitter i et møte resten av dagen.
Mannen i andre enden: Jammen da får jeg jo enda en unnskyldning til å ringe å høre stemmen din i morgen og da, jeg håper det er deg jeg treffer da også!

Etter denne samtalen så sitter jeg å ser for meg hvorden denne mannen, som sikkert er selger, skal flørte med Knut-Bjarne i morgen! Skulle gitt mye for å hørt den samtalen=)

5 kommentarer:

Anonym sa...

LOL

Kathrine Løsnesløkken sa...

Hahaha, herlig :-P. Det er så mange som sier så mye rart til sentralbordet. Fortalte jeg om min lange kristne-for-bra-miljø-samtale med en dame her for en stund siden?

palmakristin sa...

hahahaaa!! eg ler :D

Anonym sa...

Du har blitt helt rå på oppdateringer! Kjempebra!
Mum

Ruth Iren sa...

Haha! Så løye! D må du ta t deg vettu ;)