torsdag, november 13, 2008

Kjedeblogg

Jess, jeg ble utfordrett av Jane Christin til sån kjedeblogg ting. Siden jeg ikke har så alt for mye å finne på nå skal jeg nå ta denne utfordringen.


Fire jobber jeg har hatt:
1. Reklamepostbud
2. Vaskedame på fysioforum
3. Tusenfryd
4. Kassadame på spar

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
1. 10 ting jeg hater ved deg
2. What happends in Vegas
3. Buddy
4. Nothing Hill

Fire steder jeg har bodd:
1. Hjemme hos mor og far
2. Vestborg
3. I Oslo
4. Hmm.. Det var vel det

Fire tv-program jeg liker:
1. Friends
2. Grey's anatomy
3. Scrubs
4. Frustrerte Fruer

Fire steder jeg har vært på ferie:
1. London
2. Paris
3. Egypt
4. Sunnmøre

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
1. Facebook
2. Mail
3. Bloggen min
4. VG nett

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. Sammen med Jan Kristian
2. Hjemme hos mor og far
3. På en strand i noe mere sydlige strøk sammen med Jan Kristian
4. I en slalombakke sammen med Jan Kristian

Fire andre bloggere jeg utfordrer:
Hmm... Tror jeg sløyfer den her!

9 kommentarer:

palmakristin sa...

de e godt du kosa dej på jobb Cathrine :)

Anonym sa...

Du har blitt et råskinn til å oppdatee bloggen. Det som var litt bittert var at ingen av de 4 tinga du helst ville gjort involverte meg :-( Jo forrs
esten kanskje det å være hjemme hos mamma

Gamlefar

Anonym sa...

Jeg er er dypt rørt og takknemlig over å få være en god toer.

Anonym sa...

Jeg er dypt imponert, rørt, takknemlig og veldig overrasket over at jeg er en god toer...

Anonym sa...

Hakk i plata :o) :o) :o)

Cathrine sa...

Pappa: Seff er det deg og!
Mamma: Jeg ble så glad og imponert når jeg logget på her og så har jeg hadde 5 (!) kommentarer, så takk for det=)

Anonym sa...

Du var skikkelig rå på oppdateringer en stund, men nå venter vi spent på neste innlegg

Gamlefar

Lillian sa...

Ej savna nytt innlegg ej Cathrine.. Ka så he skjedd med likninga:
Gråvær + blogg^2 = sant ?

Anonym sa...

Dette begynner å bli kjedelig....