tirsdag, november 04, 2008

Hurra for en fantastisk gutt=)

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil jeg gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står!
og se nå vil vi masjere!
Bukke, nikke, nei og snurr oss omkring
Danse for deg med hopp og sprett og spring!
Ønsker deg av hjerter alle gode ting, og si meg så hva vil du mere!
GRATULERE!

Også tar vi en på tysk:
Wir schön das du geboren bist!
Wir hat er so sehr vermist!
Wir schön das wir zusammen sind!
Wir gratulerer der gebursdagskind!
(jess, ikke noe skriveleif og slik her kan jeg tenke meg!)

7 kommentarer:

Janki sa...

Fantastisk...
Hadde du sangen på tysk i hodet?

Cathrine sa...

Jess! Det hadde jeg=) Vi sang den på ungdomskolen=)

Cathrine sa...

Forstod du forresten teksten?

Ruth Iren sa...

grattis me dagen janki (viss du lese dette..) :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Janki via bloggen til Cathrine. Det var et vakkert bilde.

Cathrine: jeg må si du har noen sleipe triks for å få opp antall kommentarer på bloggen

Gamlefar

Kjøde sa...

"Isn`t he lovely..."

Cathrine sa...

jo, det synes jeg og=)