fredag, mars 23, 2007

Gud gleder seg over deg!

Jeg vil bare dele et bibelvers med dere. Dette bibelverset er streket under i bibelen min, og så ved siden av så står det: PK og Cathrine deppet 20.10.06. Ingen av oss husker egentlig denne dagen, men det som hvertfall er sikkert er at dette verset er et skikkelig "bli glad" vers. Det står i Sefanja 3.17:

Herren din Gud er hos deg
En HELT som har makt til å frelse.
Han gleder og fryder seg over deg
og gir deg på ny sin kjærlighet
Han jubler over deg med fryd.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et fint bibelvers Cathrine, men jeg skjønner ikke hvorfor du deppa på bursdagen min.

Anonym sa...

PS Kan du forklare tidsregninga di? Så langt jeg kan skjønne er du nå i februar 2006

Cathrine sa...

Jeg også la faktisk merke til at det var bursdagen din, men tidregningen kan jeg desverre ikke forklare! Vet ikke hvordan man fikser det!

Anonym sa...

Jeg kan hjelpe deg med tidsrekningen en dag du spør :)

palmakristin sa...

hehe.. forstårkje ka den dagen kan ha vore ej asso! uansett: Gud e go =)

Anonym sa...

AMEN!!!