torsdag, mars 15, 2007

Kjedeblogg..:S

Er egentlig ikke så veldig fan av slike kjedeting! Og nå er det altså kommet til bloggene også! Jaja.. Siden jeg fikk den 2 ganger, tenkte jeg at jeg kanskje måtte gjøre det da.. Men tror nok det blir siste gangen!

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.OK?

1. Jeg har en forkjærlighet for rosa sopper, barter og sauer... Driver å jobber med et prosjekt som heter "bæ, en bart". Dette vil forhåpentligvis blir persangtert på bloggen min når det er ferdig!
2. Jeg er flink å lage dikt
og slikt.
Dikta mine blir bra
det skal de ha!
3. Jeg er overlykkelig over å ha fått lønnsforhøyelse på tusenfryd! Tjener nå 4 kroner mer enn i fjor..:D
4. Jeg er sammen med verdens herligste gutt:D
5. Jeg skal snart til Egypt, så skal jeg til paris i sommer...
6. Jeg er nå redd for at tysklæreren min skal spørre meg om jeg vil lese..:S

Jess, da var jeg ferdig.. Og jeg sender den videre til Palma Kristin, Jenny, Jan Kristian, Thomas, Johan og Silje Beate!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det er godt å se at du har arvet mine lyriske talenter. Ellers er jo kjedeblogg en fin ting for å få folk til å oppdatere bloggene sine.

Anonym sa...

Jeg gleder meg til å se prosjektet rosa sopper, barter og sauer....