onsdag, mars 07, 2007

Lykkelige Cathrine


Den lykkelige servicemedarbeideren på butikk må bare poste en liten post om at ho er glad.:D Ja, for i stad ringte sjefen min og sa at jeg kunne få jobbe som service medarbeider. Joho.. Dette vil si litt mer ansvar og 2 kr mer i timen..:D Joho.. jeg kommer til å bli rik.

Rett etter jeg fikk vite denne fantastiske nyheten, så vant jeg i spillet Bohnanza. Vant over Mari og PK.

Og mens vi spiller får jeg meldig fra Svein Lars om at jeg har fått post. Det som kom i posten var innkallelse til sesjon. Så dere ser nok ikke meg på skolen tirsdag den 27. mars. Det som var så bra var at jeg fikk samtidig som Mari, så da slipper jeg dra alene...

Som dere kanskje skjønner så er Jeg veldig lykkelig akkuratt nå:D Eneste som er litt kjipt er at opplæringen på tusenfryd er den helgen Fredrikstad skal spille mot Ålesund. Men jeg får nok med meg begge delene, hvis jeg får det som jeg vil!

8 kommentarer:

Lillian sa...

Cathrine, du e berre søt :)

Anonym sa...

kult!!!!

Anonym sa...

Oioi. Gratulere:):)
Men kult med sesjon då! Men tenkt dokke i militære? HUgs at dei kjeme til å spørre dokke om kor i militære dokke har lyst å vere, so bra å finne ut det på forhånd! Ej var jo ogso på sesjon, so viss det e noke dokke lure på so e det berre å spørre:)
KLem frå Silla i Oslo:P

Anonym sa...

Heisann.
Ja, ja hva var det seg sa. Den som intet våger intet vinner. Du kommer til å bli rik. Kjemperik! Jeg lurer på hva du skal bruke alle de ekstra kronene på? PS Det blir vel ca 15 kr ekstra pr. dag.
Klem

Anonym sa...

wow.. servicearbeider må jo bare være kult;) og to kr mer i timen til og med.. ikke verst:p moro med sesjon da.. tror nesten du bør begynne i militæret etter vgs. der hadde du passa perfekt inn;) jaja.. nå skal jeg til askim kino å se revyfilmen vår i THX salen:D Moro moro.. prekæs!"!! By the way... heldig som får se fredrikstad knuse ålesund;) (tror kjersti skal dit også...)

Janki sa...

du blir rik assa:P men til mari som sa at fredrikstad kommer te å knuse Ålesund:hahahahahaha


Janki

Anonym sa...

selvfølgelig banker fredrikstad ålesund.. det er jo ikke noe å snakke om en gang!! det er en selvfølge;)

Anonym sa...

lizom:P