tirsdag, mai 15, 2007

Bunadskjorte til besvær!


Jepp, jeg er offisielt bloggnerd, i og med at jeg har 3 innlegg på 2 dager! menmen. Da får jo mamma og pappa også fulgt med på hva jeg driver med:P

I dag har jeg altså stryki bunadsskjorta mi selv! Jeg skal innrømme at jeg er ikke misunnelig på mamma som alltid har måttet stryke tre skjorter før konfirmasjoner! Det var vannskelig! Det var liksom ikke en ordentlig rett fram skjorte, men det var snirkler overalt! Overalt var det masse stoff på lite plass! Skjorta var skrukkete før jeg startet, og den var ikke så mye mindre skrokkete når jeg var ferdig, men sån går det!

Dere som ser meg på 17. mai, kan dere gjøre meg en tjeneste? Ikke studer skjorta mi!

7 kommentarer:

Anonym sa...

skal pørve å huske å kommentere det på torsdag!:P hehe, neida..mamma strøk skjorta mi før hun kom hit med bunaden, det er jeg glad for:)men blir konge å gå med bunad på 17 mai da!:)

Elise sa...

Skal du ver på Stranda 17. mai?

Cathrine sa...

Eb: Ja, jeg gleder meg! Må ha på bunad før frokost!
Elise: Jepp. 17. mai på stranda er jo fantastisk!:P

palmakristin sa...

hehe.. synst du e flink ej, ej klare ikkje å stryke vanlige skjorta mi en gong.. mi kjære mor fe æra av å styrke bunadsskjorta i år me =)

Camilla sa...

hehe;)

Anonym sa...

Du har godt av litt trening, selv om jeg var nok en del år eldre enn deg da jeg gjorde det for første gang, og dermed klarte å svi hele den ene armen brun.... 10 poeng til deg!!
Du skrev at det var vannskelig, kanskje du brukte for lite vann....

JC sa...

hehe jeg er imponert :)