torsdag, mai 10, 2007

Egypt

Etter MYE mas fra moren min må jeg gi etter for presset og lage en liten Egypt post! Jeg var jo på klassetur der for ca 1 uke siden og det var helt fantastisk! MEn det er så sinnsykt mye å fortelle om!Før vi drog til egypt hadde jeg med meg noen jenter hjem til spydeberg. Vi kosa oss masse!

Jeg gidder ikke å fortelle om ting som skjedde fra dag til dag, for da kan dere f.eks gå inn her for å lese det! Men jeg vil helle fortelle om noen morsomheter vi opplevde!

VI hadde jo for eksempel flyturen, det var hvertfall 10 min til vi skulle lande, og hadde man sett ut vinduet hadde man sett det, men det var litt turbulens i flyet, så da sa jeg: "Har vi landet nå?" Mitt litt blonde rykte ble ikke mindre av den grunn.

I Egypt var det mange interesserte "kjøpere" av oss jenter. Christian lekte ved en andledning kjæresten min og prøvde å selge en klem fra meg for 50 kameler, men det gikk ikke, men mannan advarte meg mot at Christian ikke elsket meg fordi han prøvde å selge med, men akurat det faktumet skal jeg klare å leve med! Den samme mannen spurte Sindre om han var faren til PK, det var også ganske gøy!

Christian klarte å miste kortholderen sin med bankkortet sitt ned i en do med en annen manns drit og sitt eget piss. Han hadde ikke noe annet valg enn å ta den opp igjen. GIkk en del antibakk den dagen ja.

Dila satt ved maten en dag og sa "Se, jeg er blitt brun." Da svarte Ole Petter "Dila, du er brun."

Ellers bestod Egypt av innpåslitne selgere og mannfolk generelt og sol! En vellykket ferie!




Dere er en fantastisk gjeng å dra på tur med!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig kom den. Skøy å lese:)

palmakristin sa...

hehe.. arti arti =)

Jan Magnus sa...

heheh..! Va en knalltur iaffall! :-D

Anonym sa...

ja, det var helt konge!!:D

Camilla sa...

å ka kjekt:)

Ruth Iren sa...

me sko ha reist me klassen på ein liden tur neste år og, hadde våre konge :)

Anonym sa...

Jeg sitter her sammen med farmor, men hun er så pinglete at hun ike vil legge inn noen kommentar. Ellers ser det ut til at det var en fin ferie. Jeg viste forresten ikke at pyramidene var så små.

Anonym sa...

Guri, her høre man d ene å d andre...

Hold d unna kjæresten min! >.<





:P