mandag, mai 14, 2007

Rompeskliing

Nå er jeg blitt en bloggnerd! Dette er faktisk dagens 2. innlegg. (Det kan ha noe med at det andre ikke var så alt for gøy, og at det jeg skal skrive om nå var dødsgøy!) Mine rompis kompiser (eller venninner da, men det rimer ikke på rompis) har hatt rompeskliing i dysjen. Dette er noe vi har hørt om mange ganger, men har aldri prøvd selv, men i dag bestemte vi oss for å prøve! Vi er altså PK, Mari, Elisabeth og meg.

Det rompeskliing går ut på er å fylle dusjen med såpe (ja, vi brukte nesten 4 såper), så smurte vi inn rompene våre med såpe, så satte vi oss ned og sklei. Fikk faktisk ganske stor fart. Prøvde å skli på magen og med mindre hell.

Min oppfordring til dere er da at er dere i en stor dusj, så er det bare å sette seg ned å prøve! Det er faktisk utrolig morro.

Grunnet anntrekket under rompeskliingen egnet det seg ikke med bilde til dette innlegget!

12 kommentarer:

palmakristin sa...

halla rompiskompis =) va knallarti, men vi må finpusse teknikkane åso skaffe ei stoppeklokke so vi kan bli verdensmestera ;)

Anonym sa...

hahaha!

"Eg e sååååå med" neste gong!! :D:D

Rebekka**

Anonym sa...

hehe..konge artig, ej å vil ver med:P ej kræsja forresten i en benk en gang mens vi holdt på me d der,hehe:P

Ps: Vi e altså gutar

Anonym sa...

DETTE UTGÅR PÅ ALLE MULIGE MÅTER! DET UTGÅR MED NATOS HØYESTE KNELØFT OG FERDIGSTILLING, AG-GYM, LØPERUNDER RUNDT MAUKEN OG 10 000 MESTRINGSØVELSER PÅ EN GANG! IVERKSETT UMIDDELBARE TILTAK FOR ALDRI Å GJENNTA HANDLING! DETTE UTGÅR!!!!

Anonym sa...

ROMPIS KOMPISER, DETTE MÅ VI GJØRE FLERE GANG, DET VAR KONGE!

Ruth Iren sa...

eg joine neste gång.. kanskje på slogen? sko fått me alle jentene på d :D

Anonym sa...

Mamma sa bare "ÅÅh Hææærlighet" da hun leste dette innlegget. Det var nok smart med bilde forbud.

Anonym sa...

jeg og bli me te neste gang! ska skaffe mange gutta slik at d bli moro! hehe

hilsen: anonym

Cathrine sa...

PK: Amen.
Rebekka: Seff:P
Anonym 1: Bare for jenter.
Paul: Forstod ikke en dritt av d du skrev!
Eb: Jepp!
Ruthi: Jess, slogen neste!
Pappa: Hehe...
Anonym 2: BARE JENTER!

Camilla sa...

hehe;) kult!;)

Anonym sa...

trur bilde hadde gjort sej...
Kanskje et løypebilde om ikkje anna?

JC sa...

hahaha, ser dere for meg! utrolig mange rare ideer dere har altså!