mandag, mars 16, 2009

Vi trenger din hjelp!

I går hadde jeg og Jan Kristian en diskusjon, for av og til kommer jeg i skade for å si bare Jan, mens han liker å bli kalt Janki eller Jan Kristian. Så når jeg sier Jan kaller han meg Cæthy, noe jeg ikke liker. Men er dere ikke enig med meg? Det er mye værre å bli kalt Cæthy enn Jan, som faktisk er en del av navnet hans. Jeg har laget en liten meningsmåling her på siden, så da er det bare å hjelpe oss å bli enig=) Legger ved et flott bilde tatt av Eirik Soldal i helgen! Jeg sier bare "ære være poser under øynene en tidlig søndagsmorgen!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg avstår fra å stemme, men det var en unødig opplysning at fotografen heter Soldag. Det ser man av bildet (det var forresten ikke værst at jeg var førstemann til å kommentere)

Anonym sa...

Æææh var det ikke Soldal?

palmakristin sa...

hurra for viktige meiningsmaalinga =)

ps: eg saknar Cathrine :(

Ruth Iren sa...

vansekligt, vanskeligt..