fredag, mai 08, 2009

3 år <3

I dag er det 3 år siden jeg tok motet til meg og spurte om Jan Kristian ville være med å gå tur.
I dag er det 3 år siden jeg gikk nervøs opp på utsikten.
I dag er det 3 år siden jeg kom lykkelig ned fra utsikten, leiende på en fantastisk gutt.
I dag er det nesten 3 år siden dette bilde ble tatt.
I dag er det 1 år siden jeg skrev dette innlegget.
I dag er det 2 år siden jeg skrev dette innlegget.

I dag hadde vært en fantastisk dag hvis Jan Kristan hadde bodd litt nærmere!

8 kommentarer:

Janki sa...

Det bildet der ass. Ej ser jo kokt ut!

Men ja: Gratulere med dagen kjære:)

Ruth Iren sa...

Gratla me 3 års dag!! Dåkke e herrlige :D
dåkke såg veeeeldigt fornødde ud begge to, for å sei d sånn ;)

palmakristin sa...

hærligaste paret ass;)

Lina sa...

Ååh, så koselig da:D
Gratulerer med dagen!

Jane sa...

Gratulerer me dagen! :)

Mum sa...

Da får jeg bare stille meg i køen av gratulanter! GRATULERER til dere begge.

Mari Standal sa...

Gratulere masse me dagen begge to:D Dokke e so søte!!

Hanne sa...

Gratulerer såååå mye! ;)
Utrolig koselig! Ønsker dere alt godt i årene som kommer :)