lørdag, mai 09, 2009

Russetid

I fjor var jeg russ. Når jeg ser russ i år blir jeg nesten litt irritert. Jeg er enig med min kompis Arne som sa "eg synes russetia bør bli avskaffa" De går rundt i røde bukser og tror de eier verden og kan gjøre hva de vil fordi de har røde bukser. De oppfører seg barnslig, lager bråk og gjør ikke noe fornuftig. De driter i skolen og griller i parken i stede for å gjøre lekser. De gjør masse rart bare for å få en knute i lua si, spiser bare junk food, de sover lite, ler mye.
Åh, jeg kjenner jeg savner det. For en herlig tid det var=)

8 kommentarer:

kethes sa...

greetings from malaysia

palmakristin sa...

åååh, roadtrip til kvam! =)
her e de forresten masse sykkelruss på raude sykla. hadde ikkje forventa de av de som sikkert e trøndelags største rånebygd... =p

Mari sa...

Og det har de god grunn til ;)
Jeg savner det!

Anonym sa...

nice blog.
greetings from ethiopia

Ruth Iren sa...

*savn*
spesielt å gå i russebokså, den va digg!

Ps. Remabokså e ganske digg den og!!

Jane sa...

SV: Du får kjøpt hjelmen på butikken "Ting" i Oslo, Bergen og Stavanger ;)

Mari Standal sa...

Å, d va tide d!
Vi på ansgar skal faktisk ha en egen russedag no på onsdag, so då fe ej prøve buksa en gong til før ej må pakke den ned for godt:D
Høres kanskje ganske teit ut, men d blir gøy!!

palmakristin sa...

for godt???? vi ska jo ha russefest neste år i oslo vi ;) du e herved invitert!