lørdag, mai 23, 2009

Natur og telttur, det er det jeg liker best!

I går rotet jeg rundt i min søsters ting (sorry Henriette), og der fant jeg en gamel "mine skolevenner" bok. Og som de gode vennene jeg og min søster var, hadde også jeg skrevet i denne boken. Noen av svarene jeg hadde gitt var ikke overraskende, mens andre derimot forundret jeg med mer over. Her er en liste over mine svar:


Skole: Håvin (med å)

Klasse: 3a

Mitt favorittemne: Gym (jaha?)

Min favorittlærer: Ellen (som var en av de få lærerne jeg hadde hatt)

Mine interesser (og her kommer det mest overraskende svaret): Natur og telttur (!!!!)

Mine idoler: Kine Ludvigsen

Min yndlingsmelodi: Såmerful (rettskrivingen var like bra da, som nå!)

Mitt Lykketall: 8 1/2 (som sikkert var min aldre da det ble skrevet)

Min favorittfilm: Fjåls til Fjels (Rettskrivingen igjen)

Min favorittbok: Båpsibarna (vet i grunnen ikke hvordan dette skrives nå heller, men har mine mistanker om at dette er feil!)

Mitt favorittdyr: Katt

Jeg liker best: dyr

Jeg avskyr mest: Krig og elendig (ei jente med et stort hjerte er jeg hvertfall (A))

Mitt høyeste ønske: at det blir fred het (den "het"en skulle vel kanskje på linjen over)

Jeg vil helst bli: frisør, lerer (ser ut som noen av mine barndomsdrømmer skal gå i oppfyllelse hvertfall, får bare håpe at rettskrivingen sitter litt bedre!)

6 kommentarer:

palmakristin sa...

haha, so herlig! på yndlingssang ha ej skreve "ema barbigirl" eller nåke i den dur =p goe, gamle daga asso!

Mari sa...

Haha, natur og telttur!! Er ikke det fortsatt favoritten da?
Men "fjåls til fjels" må jo være yndlingsfilmen enda. Den synes jeg faktisk vi bør se en dag :D

Cathrine sa...

PK: Herlig, herlig=)
Mari: Hehe.. Fjåls til fjels er en flott film ja, Vi har den jo på VHS, så bare å komme. Du hadde forresten også skrevet i boka, men bare den første siden med navn og sån, og ikke noe mer, så det var litt kjedelig. Hvis ikke hadde det nok vært masse morro der og:P

Janki sa...

Natur og telttur blir nok mer og mer favoritten fra nå verfall:)

Mari sa...

Deal! Den skal vi se i sommerferien med en STOR pose med smågodt :D
Det hadde sikkert stått noe av det samme som hos deg. Bortsett fra natur og teltur ;)

JC sa...

ååå :) så moro! haha, skal jammen meg se om jeg finner mine gamle vennebøker også :)