tirsdag, mai 05, 2009

Konkurranse

Neste år skal jeg flytte inn i leilighet med 3 skjønne jenter! Vi gleder oss veldig mye (hvertfall jeg) og har masse planer for året (meg igjen)! Og nå vil vi (dette har jeg fått med meg flere på) finne på et flott navn til vår leilighet. Så det er det vi trenger dere lesere til. Har du forslag til navn til vår fantastiske leilighet? Vinneren får sikkert en flott middag eller noe i den duren neste år.
Harry? Jeg vet! Men morro? Yess Indeed.


Legger ved orginalbilde og jeg, for dere som ikke helt klarer å se at det over her er redigert, men vi ligner jo nesten ganske masse.
(Solveig er nå byttet ut med Kristin! Så vet vi det =))

10 kommentarer:

Lillian sa...

Quaternary (Eit skriftlig system som uttrykker talet fire i skrift)

Wella sa...

tre tette og ei badehette?

Ruth Iren sa...

ka prinsessa e eg?

Cathrine sa...

Ruthi: Du er Belle! Vet ikke helt hvor ho spiller men...

palmakristin sa...

skjønnheten og udyret ;)
ej drømte forresten at christian sitt forslag vant =p

Janki sa...

Ej tenke dag og natt på et navn til leiligheta dokka, men ej finn det ikkje... om et par uke skal ej ha funne på noe;)

Jane sa...

Så artig konkurranse! :)
Hmm..prinsessehulen?

Ble litt inspirert av prinsessebildet!

Du har foresten en veldig fin blogg! :)

Anonymous sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

slottet, villa villekulla, palasset, selv om jeg har flyttet vil jeg aldri glemme deg mamma, bertebobla, the penthouse, 7. etasje fjasene, skravleboksa, paradise motel, å so kom ikkje ej på fleire.

systa t pk;)

palmakristin sa...

godt du lese til eksamen vertfall, EA ;)