mandag, januar 01, 2007

Nyttårsaften

Jess, da er vi i gang med det nye året. Jeg hadde bestemt meg for å skrive en post i dag, men jeg har et lite dilemma, skal jeg skrive en oppsummering av året som var gått? Skulle jeg fortelle om kvelden min? Eller skulle jeg fortelle om nyttårsforsettene mine? Jeg bestemte meg derfor får å lage 3 lister. Det er både oversiktlig og du får med deg det meste. Så her kommer det.

Høydepunkter fra året (Det er ikke prioritert rekkefølge):
- Veslestølentur med ungdomslaget
- Ble sammen med Jan Kristian
- Skjærgårds
- UL
- Skolestart på Vestborg
- Jul
- (Nå kommer jeg ikke på mer, men det er jo så mye mer..:S)

Nyttårsaften:
- Gode venner
- God mat
- Buzz
- Raketter
- Spill
- Trøtthet
- Metthet
- Latter

Nyttårsforsett:
- Ikke drikke brus på 3 mnd
- Gjøre lekser (?)
- Trene (?)

Ja, det var det jeg kom på nå. Kanskje har listene mange mangler? Hvem vet? Da beklager jeg hvertfall det!

Så vil jeg med det samme benytte annledningen til å ønske alle mine lesere (?!)

Godt nytt år!

15 kommentarer:

palmakristin sa...

heihei! her e din trofaste leser ijenn! no he ej faktisk blitt beta-blogger :P vakje os gale som vi frykta.. koste du dej i går da? håpe no de.. ha et supert nytt år! klem

palmakristin sa...

kor de jekk me den der julekalenderen på spiren forresten? ;)

Cathrine sa...

Jeg fikk en 3. plass..:D så jeg vant en kjærlighet..:D

Gunhild sa...

GODT NYTT ÅR CATHRINE:) Håpe du får et fantastisk fint år! klem

palmakristin sa...

ooo.. de ekje verst asso!! gratulere =)

Anonym sa...

Hei
Ville bare si at det var koselig å ha deg hjemme og at huset nå er blitt svært tomt....
Lykke til med nyttårsforsettene!!
Klem

Anonym sa...

Er det du som har bytta bakgrunn på brukerområdet mitt?. I så fall bør du legge til være mer PR-kåt som nyttårsforsett.

Cathrine sa...

Ja, det var nok meg pappa..:D synes et bilde av meg tok seg bedre ut enn et bilde fra en fjelltur..:P

Anonym sa...

Det er så det, men vi var jo ganske pene vi også. Og vi hadde det veldig hyggelig - helt til jeg skulle være stifinner, men det er en annen historie.

Anonym sa...

på tide med en ny oppdatering....

Anonym sa...

Hehe... Gull for livet ditt med nyttårsforsett! :) Mitt nyttårsforsett var å begynne å snuse igjen etter nyttår. Gikk å gledet meg i mange måneder... Gull som jeg er greide jeg å svelge en mædioums pris 1 nyttårsdag. Ble dritkvaml. Lite spy i dasset... Skjer at jeg gidder å snuse igjen..:P Nyttårsforsett er vel til for å brytes..:)

Anonym sa...

hei jenta mi! nå har jeg endelig tatt meg en tur på bloggen din! synes den var kjempe fin! håper du har det bra.. lykke til med nyttårsforsettene dine, jeg har alt brytet mine.. hehe..
glad i deg!!

Jenny sa...

Hei! Nå må du snart oppdatere sjæl her.. :) Koselig på nyttårsaften, da:)

Lillian sa...

Venter spent på oppdateringer over livet ditt.. ?!

Anonym sa...

Hva skjer a....