lørdag, desember 30, 2006

Stemmningsraport fra Spydeberg

I går var det faktisk ganske koselig her. Jeg så ut av vinduet, og det jeg så var faktisk hvitt. Det var ikke snø, men det var frost, men det var faktisk ganske koselig. Jeg var fornøyd. Vi hadde jo en hvit romjul tross alt. Så jeg tok dette fantastiske bilde for å skryte til dere som kanskje ikke har en hvit jul. Det er faktisk ikke snø på bilde, det er bare frost.
Men så stod jeg opp i dag. Hva var det som møtte meg? Regnvær. Alt det hvite var borte. Hvor skuff er ikke det da? Under her ser dere et bilde som er tatt i dag! Ikke noe fantastisk syn.

Hvor ble det av den hvite julen? Nok en gang er den hvite julen frarøvet oss. Jaja. Da sattser vi på mer snø neste jul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oj, seriøst..ekkje d snø? wowchi..mer der enn her verfall:P men går sikkert ann å stå på ski på d der å da..verfall plastikkpose eller nokke sånn..d glir ganske greit:P

palmakristin sa...

kjipern da! her ekje de snø i de heile tatt.. heilt sija ej sto opp i dag he ed regna nesten.. trukje de blir masse rakettskyting på mej i natt visst de ikkje slutta asso! :S
godt nyttår forresten (snart...) ;)

Anonym sa...

hehe..du trenger jo værtfall ikke å klage da, du har jo hatt det litt hvitt i jula, hjemme og her på sunnmøre er det bare drit vær, men mora til joachim sa at det faktisk hagla litt imorrest eller idag mens vi sov. menmen satser på hvit jul neste år ja!:)
Godt Nytt År!!