onsdag, januar 09, 2008

Datatrøbbel


For vel 2 dager siden så skjedde det noe forferdelig trist. Dataen min, som alltid har vært så glad i meg og aldri har funnet på noe tull så lenge jeg har hatt den, fant plutselig ut at den skulle bli vrang. Så når jeg nå slår på dataen min så er skjermen helt svart. Eller, jeg kan så vidt skimte noe i bakgrunnen, men det er akkuratt som lyset er slått av. Det er ganske kjipt, for på dataen min er alle leksene min og alle notater fra timene. Det ser ut til at jeg må leve på gammlemåten med penn og papir en stund framover. Så adios amigos. Jeg kan, i tilfelle noen får helt cathrineblogg abstinenser (siden bloggen min alltid er oppdatert og ute med de siste nyhetene) sende et skriftelig brev:P

Jeg skal forresten på russeturnè neste uke, så er du i nærheten av et bedehus på sunnmøre neste uke er det bare å stikke innom:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er helt utrolig, men uten data, så stopper hele Norge og nå også Cathrine opp....

palmakristin sa...

føle me dej Cathrine! vanskeli å leve uten data, ja... :P

Ruth Iren sa...

off, trist! Då kan du jo ikje sjekka fronter så lett.. Men du e jo flinke, så du får d mesta t:D
PS. forvente å få brev om dei nye nyhedene ;):P

Lillian sa...

Kanskje pæra som har gått?