tirsdag, januar 22, 2008

Russeturnè.

Nå har russen på Vestborg vært på turnè en uke. Det går ut på at vi var delt inn i små grupper, (vi var i alt 5 grupper på tur) som drog rundt i Møre og Romsdal og hadde møter. Alle gruppene hadde med seg en taler, så den biten tok han seg av, men resten av møtene var våres oppgave.

Jeg var på gruppe med Mariann, Jan Magnus og Lars. Vi hadde med oss taleren Lars Kjetil Emblem. Dette var veldig koselig, og vi hadde en flott uke!

Vår reiserute for uka var:
Stranda, Gamlem, Brattvåg, Midsund, Longva, Godøya, Vigra og Ålesund.
Møtene påStranda og i Ålesund var fellesmøte for alle greuppene, men jeg ledet de:S


Og så noen bilder:
I Brattvåg var vi å besøkte Fredtun, NLM sin barnehage. Det var veldig koselig.
Jeg og Marinn prøvde oss som paparatsifotografer, noe som var veldig gøy, siden de ikke merket det før de så på bildene et par dager senere.
Vi spilte også en del kokeli Monke noe Mariann digget.
Jeg og Mariann var faste sengekompiser. Dette her er faktisk hjemme hos bestemoren til PK.
Her er vi hele gruppa sammla under middagen på Vigra Bedehus.

Av andre aktiviteter på turen kan vi nevne: skolebesøk, bowling, spising, bilkjøring, ferjekø.

I løpet av Turneen klate alle gruppene tilsammen og samle inn over 100 000 kr, (med loddsalg og kollekt) noe vi er kjempefornøyde med:D

Jeg hadde en flott uke. Hadde du?

5 kommentarer:

Henriette sa...

Så ut som en vellykket turne det der. Bra at du ledet møtene da:-)

Anonym sa...

Dette hørtest svært så koselig ut. God med en annerledes uke, og få være med på noe stort, samle inn penger til misjonsprosjektet, samt å få være med å dele sin tro med andre...

palmakristin sa...

den dobbeltsenga he ej me sove i :P
du va forresten veldi flink å lede :)

Ruth Iren sa...

Ja, eg hadde ei flotte uga :D:D (måtten nesten svara på d, si du spurte:P)
Du va forresten flinke t å leda ;)

Anonym sa...

Jeg synes jeg har hørt snakk om oppdatering i en ukes tid nå....