torsdag, januar 03, 2008

Explore

I nyttårshelgen var jeg på explore. Det var skikkelig bra. Jeg hadde det helt topp. Her er min helg i bilder. Må bare si at explore overgikk alle mine forventinger, bare å anbefale til andre!


Cathrine ligger og sover søtt. Plassen ho sov på var ikke for stor. Så våkner ho, og hva får ho se:
Frokostkø.


Av aktivitet var jeg på Swing. Dette var faktisk skikkelig gøy. Her ser du Jenny med resten av Swinggjengen i bakgrunnen. På nyttårsaften var det festmiddag. Her har vi Jenny, Anne, meg, Maren aka diskokula, og Maria klare til å treffe våre dater for kvelden.
På kvelden gikk vi i fakkeltog opp til lysgårdsbakken, her har vi Erlend, meg, Tone Maria, Jenny, Maren, Sigbjørn, Edvin og Anne. Vi laget et kors av alle faklene. Det var skikkelig fint. Dødskoselig!

Senere den kvelden danser vi swing på scenen forran 1400 andre. Skikkelig gøy selv om det ikke gikk så bra.
Ellers så var møtene ganske bra. Jeg synes talerne var skikkelig flinke. SÅ hadde vi smågrupper. Og hvem andre enn Andreas Håtveit var vel smågruppelederen min? jeg liker liksom å menge meg med eliten. (for de som ikke vet det er Andreas Håtveit verdens beste jibber)

Jeg hadde det rett og slett fantastisk på Explore og anbefaler alle ande å dra dit. Så vil jeg med det samme ønske alle sammen:
GODT NYTT ÅR!

6 kommentarer:

E.V sa...

Godt nyttår, Cathrine!:D

Anonym sa...

Jeg har sendt takkebønner til Gud for at bilturen til og fra Lillehammer gikk bra, på glatte vinterveier....

Anonym sa...

"Jeg liker liksom å menge meg med eliten"

Derfor du prøver å ta kontakt med meg stadig vekk?

Cathrine sa...

Seff Lars. Meg, deg og Andreas liksom!

Ruth Iren sa...

Hehe, ser konge ud å ver der! Bedre enn arena?

Cathrine sa...

Jeg har aldri vært på arena jeg. Men det er sikkert like bra hvis arena er bra:P