torsdag, januar 10, 2008

Oppdatering på datatrøbbel

Egentlig så lovet jeg dere at det ikke skulle komme noen oppdatering på veldig lenge, men så fant jeg ut at jeg måtte holde dere oppdatert på min PC situasjon. For nå sitter jeg faktisk på min egen PC, men hverken bokstavelig eller på den måte jeg pleier. For det er jo skjermen min det er noe galt med, og ikke hele dataen, så nå har jeg fått rigget meg opp på datarommet, for det står jo for det meste tomt, og der er mange ledige skjermer. Så hver gang jeg skal på dataen min, så må jeg ned på datarommet. Kjipt, men jaja.. Det er jo godt datarommet blir brukt av noen:P

3 kommentarer:

palmakristin sa...

de e bra du helde liv i datarommet, no som ellisiv ikkje e her lenger :p

Henriette sa...

Off så trist. datarommet var jo en del av det litt sosiale området før. Det var alltid noen på datarommet/tv-stua/russekiosken/billiarden. tidene forandrer seg.

Anonym sa...

Nå venter vi spent på et innlegg fra russe turnèen