tirsdag, desember 19, 2006

Hvem har stjelt julestemningen?

Nå er det 19. desember og man skal liksom ha julestemmning. Men hvor er den? Vet ikke. Den er hvertfall ikke her. Jeg har fått flere forespørsler om å skreive om julestemning (alle fra foreldrene mine da, men men) Hver gang har jeg tenkt, den kommer nok snart, så når jeg har julestemning, da skal jeg skrive om den. Men er den kommet? Nei!

I går kom det litt snø, så jeg tenkte "Kult, da blir det kanskje en hvit jul like vel", Så var jeg i Ålesund og finn handlet den site julegaven, jupp, en ting til som skal til for å få julestemning. Jeg gikk av bussen etter ålesundsturen, der gikk jeg visst i nysnø med den siste julegaven i hånden med julemusikk på øret. BANG: Det var julestemningen ja.

Så kom jeg opp på rommet mitt, hodet hadde fått for lite søvn, så det begynte å si fra at det ikke hadde det så bra. Masse stress med Julefesten som skulle ordnes og BANG, der var julestemningen glemt. Det som gjorde det enda verre var at når jeg stod opp i dag tidlig var det bare slapps på bakken. BANG: der var julestemningen helt borte...

Vi satser på å finne den igjen og jeg legger ved et lite bilde av julepynten hjemme i stua vår, for å se om det hjelper!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Ja nå skulle du sett vår julepynta stue. Da hadde du fått julestemning! :) I bakgrunnen synger Carola ut sine vakre julesanger... Jeg gleder meg til torsdag... Klem

Anonym sa...

Men når vi setter her hos mor og koser oss med klementiner og gløgg begynner det el å hjelpe?

palmakristin sa...

no kjenne ej julestemninga komme sigande her asso.. sitte i mitt julepynta hus å spise julekake å høre på julesanga.. å i går pakka å leverte ej julegave, å i kveld ska ej på julenattine... de kan bli bra ditta her =)