søndag, desember 03, 2006

Fotballturnering..

I dag ble det arrangert fotballturnering på skolen vår.. Etter litt om og men ble jeg med på et lag. Vi kom på andre plass i pulja vår, så da bar det videre til sluttspillet. Det var i alt 6 lag med på turneringen, så det var ikke så masse. Jeg skal innrømme at standaren på laget mitt lå litt under mitt nivå. Det var jo bra da, siden hvis ikke hadde vi ikke hatt en sjans, men så var d jo litt flaut for meg og spille også da, men men.. D gikk jo greit... Kampen i sluttspillet ble vunnet og vi var i finalen.:D Joho... Etter en veldig spennende semifinale for å se hvem motstanderene våre i finalen var, var det endelig klar for finale.. Stemningen var helt elektisk.. Jeg valgte selv ikke å spille i finalen pga standaren på laget, men finalen var kjempespennende.. Jeg har fortsatt vondt i halsen fodi jeg skrek sån.. Finalen ble uavgjort, og det skulle avgjøres ved golden goal.. Jeg var dødsnervøs, d var tross alt en fin vandrevase med godteri det stod om. Men målet kom ikke mange minutter ut i kampen.. Og målet var d vi som scorte.. Joho.. Vi vant fotballturneringen.. Joho..

På bildet ser dere mitt fantastiske lag som holder vinnervasen... Dette har var en forykende turnering, selv om mange enda ikke har godtatt at vi vant siden de ikke synes vi var de beste, menmen.. d var vi, for vi vant... Hvis dette er skrevet skikkelig rotete og uforståelig er det fordi kl nesten er halv 3, og jeg er trøtt og skal legge meg snart.. så vet dere det og!! God natt!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis ;)

palmakristin sa...

kan aldri forstå at dokke ikkje va dei flinkaste asso! gratulere =)

Anonym sa...

Du viser stadig nye syder av deg selv. Gratulerer :-)

Anonym sa...

Hei Catta
Jeg synes ikke du viser nye syder av deg selv...
Men likevel GRATULERER:)

Anonym sa...

Men dere slår ikke RBK

Anonym sa...

jerra:D vollyballturneringa neste:P

Anonym sa...

gratulerer kjære x - samboer:)
* stolt*
ja,blir det neste volley eller?:P
gauda norsken gikk mye bedre enn forventet...bra komentarer og samtaler du har i timene forresten(kristentro:P) hehe..