mandag, desember 11, 2006

Love is in the air?

Hva skjer med skolen vår da? Er det noe spessielt de har i drikkevannet i år? Er det mangel på ting å finne på? Ikke vet jeg, men hvertfall så er det i løpet av helgen blitt 2 nye par på skolen. Det er litt morsomt, for vi er i underkant av 100 elever på skolen, og allerede 5 par fra før. Nå er vi liksom 7. Så det er litt koselig.. Hadde egentlig ikke noe sakelig å skrive om dette! Men måtte bare få ut at det var så koselig! Må med det samme gratulere Mari, som har fått seg kjæreste i helgen, som er den eneste som har det, som leser bloggen min! Dere er så søte atte! Videre følger bilde av noen av de skjønne vennene mine og kjærestene dems..:D
Jan Kristian og meg
Sindre og PK
Solveig og Andreas

Budre jo fått med et bilde av Mari og Haakon også da men.. Det hadde jeg ikke... Kanskje det kommer senere?

11 kommentarer:

Anonym sa...

så koslig!!
ja...igår skjedd d vi har venta på leeenge ja:D:D:D dåkker e så søt sammen ja mari!!:D min kjære reddik! no e du mitt forbilde(you know what I mean);)

Anonym sa...

Flotters:D ej e vertfall kjempe glad:D ska få tak i bilde t dej seinare ej, vil ha et sjøl me:P

Anonym sa...

weee:D så koselig!! ditte he vi venta på driiit lenge:D ikkje noke meir å sei en ka dokke e so søte ilag:D ej å brenda satt å gliste som noken helta i frimenutte i sta:D fordi mari og haakon satt å kosa:D hehe GRATTIS!!

palmakristin sa...

ja, dei e no so skjønne atte =) fine sake me meir par her asso :P du eflink cathrine!

Anonym sa...

fy feite ass:P(hihi) konge med nye, ikkje single.. om et halvt år e d vel ingen single igjen her:P
gratiss mar å håkon:D:D:D:D

Anonym sa...

mari å håkon:D
ikkje mar

Tissemaur sa...

Hehe:)
ja det e bra kjærligheita gror på Vestborg:)
Det kjeme nok fleire par etter kvart, hehe;)

Tissemaur sa...

Hehe, ja det e bra at kjærligheita vekse å gror på Vestborg:)
Det kjeme nok snart fleire par, berre vent å sjå, hehe;)

Tissemaur sa...

ops, ej skreiv det 2 gonga, hehe, det var ikkje meininga, hehe :P

Anonym sa...

Dette innlegget tror jeg ikke jeg vil kommentere noe mer

Anonym sa...

*snufs* E føle me utelatt Cathrine! E du ikke gla i me lenger? (as if ever :P ) *snufsesnufs*


Thihi :) E e gla i d uansett d :P