onsdag, november 29, 2006

En dag i retten

I dag var jeg veldig uenig med meg selv hva jeg skulle skrive om... Skulle jeg skrive om en rettsak jeg var i i dag? Eller skulle jeg skrive om et dataspill som jeg har bedrevet store deler av den siste uka mi med? Valget falt på rettsaken.

For fordi vi har samfunnslære på skolen så var vi i dag i en rettsak. Jeg har egentlig hele livet hatt litt lyst til å bli advokat, men det forandret seg etter i dag... Saken var at en mann hadde kjørt for fort.. Nærmere sagt 154 i en 80 sone, men den varte fra halv 10 til kl 2.. Trodde jeg skulle dø.. Jeg utnyttet tiden til å utvikle mine kunstnerferdigheter, for det var jo kjempekjedelig... Eller d var jo litt gøy å, men etter den 1. timen hadde de liksom sagt alt, så bare gjenntok de seg selv resten av dagen.. Jepp.. enda en dag fyllt med nyttig innhold, men jeg har hvertfall funnet ut hva jeg ikke skal bli når jeg blir stor ( noe jeg egentlig er da, men i betydningen voksen..:P)

Så skulle jeg liksom finne et fint bilde til denne saken, men jeg fant ikke noe, så jeg putter heller på et bilde av saken som ble nedprioritert i dag, nemmelig dataspillet icy tower.. Her ser dere icy tower mannen, og for dere som kjenner til spillet: Jeg har klart 316 etg...:D

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja...fy søren så kjedlig d ble i retten idag..etterhvert..etter lunsj pasuen tror jeg nesten jeg halvsov hele tiden..å det var sinnsykt varmt og skoene til jan stinka som fy!!

JC sa...

Icy tower var en klassiker på askim videregående :D

palmakristin sa...

ooo... eni me dej, rettssaken va kun gøy første timen, etterpå va de gørr! men icy tower ja =) ojojoj, ej lika de spele asso!

Anonym sa...

316 e et bra tall...D

Anonym sa...

det hørtes jo gøy ut. visste ikke at du ville bli advokat, men da har jeg lært noe nytt idag å:p icy tower har jeg forresten aldri spilt... sturslig vøtt!!

Cathrine sa...

Jeg må bare fortelle at i dag så klarte jeg 368 etg... D er helt syykt...:D ble så glad jeg!!

Anonym sa...

Synd advokatdrømmene brast. Vi kunne godt tenke oss en advokat i familien... i tilfelle, lissom. Tante og yndlingsonkel heier på deg, Cathrine! Og forresten, tante er helt enig i at man trenger ikke vite alt om fjell og sånn i geografi. Men jeg tror kanskje faren din og hans brødre er mer interesset i sånne sære greier. Bare vi finner veien dit vi skal er vel det det viktigste :-)

Anonym sa...

Hei

Jeg håper du ser at jeg driver PR for bloggen din

Cathrine sa...

Jepp ser det..:P hehe.. d er bra..:P