fredag, november 03, 2006

Dagens oppfordring!


I dag ville jeg dele noe som virkelig opptar meg med dere. Nemmelig NM i Donald. Kanksje dere ikke vet det, men det foregår akkuratt nå. Det er fritt for hvem som helst å melde seg på. Jeg er med, men tror ikke jeg kan kjempe helt i toppen. Foreløpig driver vi på 3. runde av 30 eller noe, og jeg ligger på delt siste plass med 0 poeng. Er det noen som tørr å utfordre meg? Meld dere inn på

www.andebyonline.com


Det som er ekstra fantastisk er at alt der skjer på nynorsk. Det er en herlig konkuranse dere, så bare meld dere på. Vinneren får en pokal..:D Det var dagens oppfordring.

8 kommentarer:

palmakristin sa...

takk cathrine! ditta visste ej virkeli ikkje om (eller egentli so jor ej jo de da, men ej kan jo late som om ej ikkje jer de) å de va virkeli arti å vere me asso=) trur ej e på samme plass som du no"

Anonym sa...

hei!

Anonym sa...

hey! no he ej melt mej på... hehe... satsa på å få minst 1 poeng meir enn dej ;)

Anonym sa...

Donald? Kult:) Men kan nok ikke no særlig der:)

Anonym sa...

Heey! :D sjekk ken so he fire poeng ette ei ronde da :D:D:D ditte va gøy dah :D hehe... ka høge på pæra? neida... thihihi...
forresten so e brokarnavne mitt "irskoge"...

Cathrine sa...

Grattis Irene.. jeg er imponert.. men jeg har fått 1. poeng da.. og er fornøyd med d..:P

Anonym sa...

Hei! Har ikke rukket å melde meg inn der, gitt. Tenkte på det navnet på bloggen; "read my mind" er jo nesten den beste sangen på det nye albumet til "the killers"! Tror "when you where young" er litt bedre, men "read my mind" er på vei oppover.. Jeg og espeland har hatt "gå-rundt-å-nynne-på-read-my-mind-dag" i dag, se... det der du har fått det fra, eller? Bra med blogg fra deg! :)

Cathrine sa...

Det har jeg ikke tenkt på nei..har sikkert ikke hørt den sangen engang jeg.. Det var bare det første navnet som datt ned i hodet mitt..