onsdag, november 01, 2006

Snø


Som dere sikkert forstår fra overskriften her, så skal jeg nå skrive om snø. Ja, nå snør det.. Det har lagt seg et lag på ca 2-3 cm med et hvitt teppe på bakken. Dette er vel noe vi alle elsker, og nå er det ikke alt for lenge til trekket åpner heller, så jeg blir så glad.. Men jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg vil ha sesongkort eller ikke.. Trenger litt hjelp der...

Det er så mye jeg gleder meg til når det gjelder hvinteren, jeg gleder meg til å stå i trekket, snøballkrig, snødynking, kalde frukoster, kalde rom, kakao. Ja, d er masse... men det er også masse jeg gruer meg til, som snøballkrig, snødynking, kalde frukoster, kalde rom, for mye kakao, så jeg blir kvalm, ja, det er masse jeg gruer meg til og. Og det er mange av de samme tingene. Det er fordi, det kan bli for mye av det gode... Så min konklusjon blir da... Jess:D nå er det snø:D men håper ikke den bir liggende for lenge!
(foto: Tone Maria)

7 kommentarer:

palmakristin sa...

veldi bra du=) pænt bilde å greier! snøøøø <3

Anonym sa...

Hei du!
Ja, det kan bli for mye av alt. Forresten hvinter skrives ikke med H....

JC sa...

hehe, hva skulle man gjort uten foreldre til å passe på seg? :)

Anonym sa...

Hei!
Dinna bloggen din va genial! Virkeli koseli å lese! :)
Spessielt når man blir lei av alle leksene :S Føle mej skikkeli usosial:P men D kan man fikse på;)
Lykke til vidare me bloggen din!
*tommelen opp!*

-->Rebekka<-

Anonym sa...

Hei Cathrine! Kul blogg! Stå på! Kjempefint bide, og jeg er enig i at det kan bli for mye av det gode. Ha en fin dag alle sammen! Klem fra Troika

Anonym sa...

frukost?? nei nå får du holde deg til bokmål her altså:P

Anonym sa...

Hvis det var det bildet jeg tror det er så sitter jeg i bakgrunn.... Temmelig stolt over min tilstedeværelse på bildet!