torsdag, november 02, 2006

Hat på geografi.

I morgen har vi geografiprøve, og jeg sier bare: HAT PÅ GEOGRAFI! Det er 40 sider, og kanpitelet heter "ytre prosesser og landformer". Hva er det for moe tull? Jeg trenger jo ikke å vite hvorfor fjellene er spisse noen steder og ikke andre for å klare meg som et godt menneske... Faget interesserer meg 0, og da er det heller ikke noe gøy å lese til prøve. Jeg blir gal.. Jeg er liksom ikke et type mennesk som bryr meg om sånt. Hadde vi fått spørsmål i stilen "Et fjell eroderer (tror det heter det) 0,04 mm per år. Hvor mye eroderer det da på 5 mnd?" da hadde liksom faget vært litt bedre, men istede får vi spørsmål av typen "Hvorfor eroderer fjell?" Vet dere hva... Jeg bryr meg ikke...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Husk stavekontroll. Det blir hyggelig å treffe deg igjen i morgen.

Anonym sa...

Jeg veit.. Hadde geografi fjor og det er et litt hat fag. Meeen.. Du er smart! Så hvis du gidder å lese, så går det bra;) Du kan jo glemme det etter prøva hvis du vil:p Lykke til hvert fall:)

JC sa...

hehe, syns det var gøy med geografi jeg, men vi hadde veldig kul lærer og utrolig slapt fag egentlig, tror det hadde mye med det å gjøre :)

Anonym sa...

hei kjære cathrine:D

prøv å gjett ken som skrive detta her da? hahahaha..skulle tatt se ut om du klare det asså. Geografi e dritt, uten tvil:P

hint: en som er gid i deg

Anonym sa...

Hei Cathrine!
Bare vent til du får se vakkre Velledalen og virkelig SE hva som skjer, da blir det spennende! :)
klemma fra lilje

Anonym sa...

ja, I know.. d e hat. åsso sitte øystein å ler av oss:(
ej trur egentli ikkje velledalen gjer at noken av oss bryr sej mer om geografi egentli..
Lykke t på prøva likevel Cathrine!!!

Anonym sa...

hotpewr3gjowghrjurh3uoqgbrgwuhrhbguwgurgqgop

palmakristin sa...

geografi e nåke tull som berre tannfeen (øystein) å visstnok andreas trøen intresera sej for... berre teitisk =)

Anonym sa...

helt enig! HAT OVER GEOGRAFI!! Trøen senior og Øystein er rar..

I morra er det høstfest:D det blir koslig:)

Anonym sa...

hei! :D det er fordelen med å gå idrett, man har ikke sånne fag:P men, jeg tror du klarte deg fint jeg;) sant. hehe,. vi satser på det.

Anonym sa...

Godt at IogT passer på! :D Stavekontroll er en fin ting. Jeg har egentlig litt sansen for Geografi fordi det er litt trivelig! Selv om læreren er litt trå, så er det moro!