onsdag, november 15, 2006

Tørketrommelinnklatring
















Dette har blitt en meget populær sportsgren her på vestborg. Hvem kommer inn i tørketrommelen fortest? Hvem kommer seg inn med både hode først, og med bena først? Vi avholdt et lite mesterskap her om dagen. Her ser dere ressultatet:
Henriette: 5,5 sek
Palma Kristin: 7 sek
Ruth Iren: 8 sek
Cathrine (meg): 13 sek
Mari: 15 sek.

Vi hadde det ganske morsomt. Så ressultatet er ikke så viktig (ikke for meg hevrtfall:P) På bildene er det meg og min gode venn PK (www.palmakristin.blogspot.com). Bare å sett igang å øv folkens. Kommer dere dere inn i tørketrommelen?

16 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje dere kan få det på prgrammet i Sommer-OL i 2016

Anonym sa...

Jeg betaler ikke ny tørketrommel til Vestborg, altså.......

Anonym sa...

Det der så virkelig moro ut! Det jeg har mine tvil til er hvordan en kan måle tiden 100% rett. Hvor langt inn må man før en er inne? Hvor starter klokka? Virker iallefall skikkelig trivelig! :D

Anonym sa...

hehe..bra liv

Cathrine sa...

Skal innrømme at tidtakingen kanskje ikke stemmer helt på 100 delen, men d er jo sån ca tall... DU er langt nok inne når man kan lukke igjen døren!!

Anonym sa...

nå er det altfor lenge siden det var oppdatering. jeg venter i spenning;)

Anonym sa...

Så gøy ut!Vi har ikke tørketrommel.. :)

palmakristin sa...

imponerte ;) hehe.. vi e jo berre fantastiske te tørketrommelinnklatring da =)

Anonym sa...

jeg venter fortsatt:)

Cathrine sa...

KOm med sakelige forslag på hva jeg skal skrive om, så skal jeg skrive med en gang!!

Anonym sa...

F. eks hvordan du klarte å overtale mamma til å spleise på en kjole bare du skal bruke, eller en spennende nattbusstur fra Oslo til Stranda sammen med mor

Anonym sa...

Eller hvor bra du hadde det hjemme i helga:p

Anonym sa...

ta alle tre;) Eller at din mor har bursdag i dag;)

Cathrine sa...

nå må du lese... jeg fikk med alt..:D

Anonym sa...

Det der så bare vondt ut. Kjente smerter gjennom hele kroppen.

Anonym sa...

d e drit gøy ja!!!